Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2015 16:44 - Сексът и селото: Срещата
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5400 Коментари: 23 Гласове:
24



   Имам среща! Със селянин!!!!
   Лелееееее! Треперя и се потя, оригвам се и пръцкам. А Штафана търчи след мен с разни мазила и ми се кара, че не стоя мирно. Ама как?
    Цяла нощ момичетата бяха у нас. Първа среща със селянин не беше проста работа. Имаше си тънкости, и то не една или две. Обръща се внимание изцяло на външният вид. Той трябва да съчетава трите виждания на селянина за жената – вещица, готвачка и магистрална труженичка. това се постигаше доста трудно. Но аз бях благословена с приятелки, които бяха ненадминати майстори по първи срещи.
    Штафана се бе заела с грима. След седем слоя фон дьо тен и още пет с пудра, Штафана се зае с веждите. Лявата ми вежда бе изписала във висока дъга, а дясната в стрела, която почваше от основата на носа и се губеше нейде в косата. По този начин тя ми придаде уникалното учудено-въпросително-мръснишко-кретенско изражение, което караше селяните да губят ума и дума. С финес Штафана нанесе цяла тубичка спирала по миглите ми и ме закле да не се докосвам по очите по никакъв повод. Бузите ми намаза обилно с цикламен руж. Със същия цвят червило ме начервоса, като старателно излизаше извън устните, че по-големи да станат, а за да изпъкнат, ги очерта обилно с черен молив. Бях мацка, казвам ви, ама един път! идеше ми да се нацелувам сама.
    След като Штафана изрисува лицето ми, Салона се зае с косата ми. Тупира я цялата и с помощта на сладка вода я направи да стърчи на всички посоки. Накрая бретона и косата от темето събра в опашле като фонтанче. Приличах едно към едно в косите на онзи от Kiss, с дългия език, Джийн някой си. Беше любимец на Салона – разбираемо защо.
   И понеже любовта на мъжа минавала през стомаха, Мара бе облякла дрехите ми, та да добият естествен аромат на яхния. Имах да обличам широка цикламена блуза, зацапана по ръкавите, но нарязана на ресни от средата надолу. Салона ми бе избрала пола в цветовете на дъгата, която се наложи да вържа с въже за скачане. А отгоре полата Штафана ми върза престилка в електриковозелен цвят, цялата в петна от лучени сосове и свинска мас. Бях… бях селянка мечта – не можех да повярвам колко съм красива.
    Зазоряваше се – беше време да тръгвам. Така и не уточнихме час с Вацо, та рано пиле, рано селянин ще срещне. Обух най-новите си джапанки с полепнали кокоши курешки по тях, лапнах чесънче за свеж дъх и беж към бостаните.
   Заех поза с чупка в кръста и зачаках Вацо. Наум преговарях всички реплики и чалъми за съблазняване, които ми преподаде Салона. Подскачах разтреперано всеки път, щом каруца се зададеше. Всички обаче подминаваха. И докато мъжете ме отрупваха с подвиквания, дюдюкания и щедри закани, жените ме гледаха кръвнишката. Значи всичко беше на шест.
   Само дето Вацо го нямаше…
   Мина обяд.
   Няколко десетки конски и обикновени мухи оставиха тела в косата ми. От очакване и напрежение извитата на дъга вежда се пречупи на две, а аромата на яхния от дрехите ми изветря.
   Вацо все така го нямаше.
   Всъщност кого чаках? И то от ранни зори. Та аз не го познавах. Знаех само, че е селянин, кръстил се Вацо и толкова. Ама Вацо ли е, Петран ли е – един Господ знае…
   Слънцето заслиза зад хоризонта. Каруците от сутринта почнаха да се връщат една след друга. Мъжете все така ме окуражаваха, но жените вече ме гледаха с присмех.
   Бях съкрушена. Вацо ми бе вързал тенекия…
   Тръгнах към село по тъмно и се благодарих, че няма улично осветление – не исках никого да виждам, ни пък някой да ме вижда, достатъчно ме гледаха днес. Какво изобщо си въобразявах? Как можах да се навия на тази игра?...
   Изведнъж на ръка разстояние пред мен ме лъхна миризма на лук и мъжка пот. Не виждах кой е, но и не ме вълнуваше. Без д си кажем и дума, се бухнахме в близката купа сено. Направихме го. Четири пъти. И заспахме.
   На сутринта ме чакаше изненада…



Тагове:   kiss,   червило,   секс,   среща,   сено,   бостани,   вацо,


Гласувай:
24



1. vishnichka - Много тайнствен е Вацо, ще видим изненадата,
02.07.2015 18:27
на тоз бостан плашило не му е нужно. Селянка мечта му е достойна конкуренция, а на мен ми звучи даже поетично...Хммм, а дали Вацо е останал доволен, все пак четири пъти... ама какво, изглежда, предстои да разберем! Образно разказано, колоритно и приятно за четене, поздравления, Марти!:)
цитирай
2. martito - vishnichla,
02.07.2015 20:04
Благодаря за оценката, Виши :)
Къша е красива, нали, бих я нарекла даже прекрасница вълшебна, стига да не идва в сънищата ми :)))))))))))))))))))) И голяма попара си е надробила Къшето... четири пъти.. ще я видим за какво толкова ще кокори очета:))
Хубава вечер, Виши :)
цитирай
3. drakulla - Т-р-р-р-р-р-р-р крантоооо,
02.07.2015 21:47
тъз вечир ши спим у тъз купа със сино...
цитирай
4. martito - drakulla,
02.07.2015 22:21
:))))))))))))))))))))) E, щом само ще спите с крантата.... :))))))))))))))))))))))
цитирай
5. drakulla - това
02.07.2015 22:42
беше около 2 часа по-рано. Събудиха го тежки стъпки, идващи към него и крантата зад купата. Целият се беше изпотил, защото беше изял 2 самуна, 2 чорби боб с десетина чушлета и 5 кромида. Космите по гърдите бяха навити подобно на масури, а потта стоеше по тях на капчици, като изненадващ летен дъжд върху паяжина. Всички гадини - бълхи, паяци, че и червеите под него бяха измрели от миризмата, щастливците успяха да избягат... :)))
цитирай
6. martito - drakulla,
02.07.2015 23:03
:))))))) Леле, лелеее!!!..... И какво станало, чии тежки стъпки били? :)
цитирай
7. mt46 - Поздрав!...
03.07.2015 08:34
Пишеш интересно, колоритно... Навярно от вълнение си изяла една буква, но нищо... :)
цитирай
8. martito - mt46,
03.07.2015 09:01
Благодаря ти! :)
За буквата.... не бях забелязала.... но от вълнение е, да... героините ми се вълнуват много, вълнението им се предава на мен и така :)) Благодаря и за това :)
Хубав ден и много, многоо настроение :)
цитирай
9. martito - kushel,
03.07.2015 09:51
:))) А така - тъй им се пада на героините ми, че и на мен! :)))
Благодаря много! Моля само за линк :)
цитирай
10. donchevav - Новият Ивайло Петров - в женското му ...
03.07.2015 10:16
Новият Ивайло Петров - в женското му превъплъщение - и в 21-ви век:))))! Изключително!
Поздравления, Марти!
цитирай
11. martito - donchevav,
03.07.2015 10:31
Висока оценка ми даваш, благодаря ти! :)
Хубав ден ти желая със слънчево настроение :)
цитирай
12. katan - Неповторима си, Мартинко!
03.07.2015 10:54
Така си описала Къша и нейните вълнения, че я "видях" и дори я "помирисах":))).
Ми то селските виждания за жена не се отличават много от градските:) -
"Обръща се внимание изцяло на външният вид. Той трябва да съчетава трите виждания на селянина за жената – вещица, готвачка и магистрална труженичка."
Е, къде е тук разликата, а:)))?
Да видим сега каква е изненадата на сутринта:))).
Само не разваляй кефа на Къша! Нека да е Вацо, молиМ тЪ:)!
цитирай
13. martito - katan,
03.07.2015 12:24
:))))) Прекрасна е Къша, нали? Истинска селянка и мечта за всеки мъж /права си и селянина и гражданина по един и същи начин гледа на жената/ :))))))))))))
А изненадата... ще е изненада :)) Вацо си е герой, важен при това! :)))
Хубав ден и много усмивки, Катенце :)
цитирай
14. makont - Ехааа, направо ме срази.
03.07.2015 14:42
Значи, хапнала си чесън, да не му мирише на лошо. Боже, а аз разчитах на кромид лук. Винаги може да се научи нещо. За кърската любов си требе чесън. В очакване на развръзката....с усмивка!
цитирай
15. martito - makont,
03.07.2015 15:39
:))))))))))))))))))))))) От кромида имаше вероятност да й залюти на очите и да се разплаче, къде отива тогава цялата спирала по миглите... не става :))))
Развръзката очаквам и аз да е скоро:)))
Хубав ден, Майче, много настроение и много погалванчета за двете мопита :)
цитирай
16. drakulla - Ами
03.07.2015 21:38
той не помни. Имаше някакво рядко заболяване и след два поредни полови акта нищо не помнеше. Веднъж една медицинска сестра реши да опровергае проявите на болестта, ама освен че 3 деня не успя да си седне на дирника, друго не постигна. На сутринта реши, че мечка го е олигавила, докато спи, но се зачуди: "М'кък тъй не е изяла крантата?"
цитирай
17. martito - drakulla,
03.07.2015 22:01
:)))))))))))))))))))))) Хе-хе, ти да видиш болест! :)))))))))))))))) То май от нея доста мъже /а може би и жени - ?/ страдат :))))))))))
И думичка ти не вярвам :)))))))))))))))))
цитирай
18. stela50 - Напрежението продължава в очакване на изненадата...
03.07.2015 22:29
Колкото до приготовленията за срещата, преживяванията
на героинята - изключително майсторство !
Благодаря за чудесните разкази, Мартито.
Хубава вечер !
цитирай
19. martito - stela50,
03.07.2015 22:39
Привет от мен и изумителните ми героини :)
Старателни сме - и те, и аз - и се радваме, че "сериалът" се харесва :)
Изненадата предстои, скоро, само да "се заснемат" кадрите и да направя монтажа ;)
Хубава вечер и спокойна нощ, stela50:) Радвам се, че се отби :)
цитирай
20. paciencia - Супер, Марти!
04.07.2015 00:49
Много интригуващо! Ех, миризма на лук и мъжка пот, кой ли може да устои! Само че не мога да заспя от любопитство - чакам сутрешната изненада:)
цитирай
21. martito - paciencia,
04.07.2015 11:41
Благодаря ти! Много :)
Никой, ама никой не може да подмине такава миризма:))) Надявам се, че си спинкала, а аз обещавам скоро да разкрия сутрешната изненада :)
Хубав, релаксиращ ден, paciencia :)
цитирай
22. laura - Тъпо и изсмукано от палците,
06.07.2015 23:44
дори не е смешно.
Преди време пишеше по-готино. Можеш.

цитирай
23. martito - laura,
07.07.2015 08:54
:)) Благодаря, че сподели мнението си! :)
Хубав ден! :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2852806
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663