Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2014 21:12 - Бог в нас и Бог над нас - къде е истината?
Автор: horos Категория: История   
Прочетен: 5527 Коментари: 12 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Предишният ми постинг беше  "Който няма земя под краката, то той няма и Бог над главата!".  Под него колегата Podvodni ми написа следният коментар- Ето и част от него: "Хубави слова, но лекинко заблуждаващи. 
Първомка, Източника не е над нас, а в нас и ние сме в него. Защото ние сме плътната негова еманация на Земята."

Така ли е наистина! Кой в случая е прав, поговорката, или колегата? Къде в действителност е Бог? В нас, или над нас? Задавали ли сте си същия въпрос? Аз зная и си мислех, че и вие знаете. Чакам коментари и после ще ви напиша моята истина.
Отговорете ми, къде в действителност е Бог? Ако е в нас, защо всички вярващи простират ръце към небето и се молят. На кой? Това е било през цялата история на човечеството. Защо?





Гласувай:
4



1. podvodni - Зная една друга притча. Някъде по ...
22.05.2014 21:35
Зная една друга притча.

Някъде по широката земя, в едно село, живели, един до друг, силно набожен и посветен. Набожният ката ден дуднял на посветения, че не се моли на Бог, че не прославя и не принася дарове на Бог.
Посветеният, в същото време си бачкал и слушал набожният. Бачкал и си слушал. Слушал и си бачкала.
Минавали дните, месеците, годините все в същият порядък.
Докато дошло време и посветеният остарял и се възнесъл на небето. След време го последвал и набожният. И като си му е редът, рабът божий, отишъл в Божиите покой да прислугва на Бог. Но що да види, до Бог седи рядом посветеният.
Покрусен набожният попитал със сълзи на очи:
- Боже, цял живот ти служих вярно. Молих ти се горещо, прославях те. Бях твой роб. Защо Боже, до теб седи този който не е направил и една хилядна от това което аз върших?

Между две глътки амброзия, Бог отговорил:

- Знтаещит живееше като Бог и за това седи редом до мен. А ти живя като роб поради това ще ми слугуваш.
цитирай
2. horos - Правилно!
22.05.2014 21:41
"Както на небето, така и на земята!" В твоята притча е обратно: "Както на земята, така и на небето!", което също е толкова вярно. Но не ми отговори на въпроса: Къде е Бог? В нас или на небето?
цитирай
3. podvodni - Ако не притежавахме част от Изто...
22.05.2014 21:58
Ако не притежавахме част от Източника, бихме ли били живи и с РАсУМ?
цитирай
4. kostas - Попитали един мъдрец :
23.05.2014 10:58
- Как успяхте да доживеете до 150 години ?
- Никога не споря - отвърнал мъдреца
- Но това е невъзможно -казал мъжът
- Вие сте абсолютно прав ...

Възможният отговор на уважаваните от мен дискутиращи , е в сетивата . Те определят горе ,долу ,ляво ,дясно ,вътре ,отвън и т. н . т .Петте сетива ни определят рамката и ни затварят в нея и ние до такъва степен сме я приели ,че не осъзнаваме нейното "ограничително въздействие - роби на рамката . Поради тава "горе " и "долу" считаме ,че Той е някъде отгоре и ни наблюдава подсмихвайки се , даже сме си изградили образ -рамка с изображението на добродушен старец. Ако приемем -хипотетично , че преодолеем гравитацията и се озовем в пространството извън земята , то как бихме могли да опеделим "горе", " долу" , "ляво " десно" ,"напре" "назад" ? С тези сетива е невъзможно ! Но Твореца ни е дарил и с други сетива, освен петте ,- "шесто чувство " " трето око" - броят им е някъде до 45 -47 , които даже не са именувани (поне аз не знам).Явява се необходимост да потърсим УМ-ения да отворим тези сетива и да добием образ -картина извън рамките . Тогава ,би трябвало да се получи онази метаморфоза (както гъсеницата се превръща в пеперуда) ,вместо да ни наблюдава "отгоре " да бъде в "нас " и се получава отговор .Извинявам се за мнението си . С уважение.
цитирай
5. kostas - Още една притча, как сетивата ни са изградили дуалноста в нас и пречките оттова!
23.05.2014 11:21
Един човек отишъл на небето и почукал на портите на рая:

– Кой е? – попитали отвътре.
– Аз.
– Няма място за тебе!

Той отново слязъл долу на земята, където го попитали:

– Ходи ли горе?
– Ходих – отвърнал той.
– И какво ти казаха?
– Казаха ми, че няма място за мене.
– Върви пак.

Той отишъл отново и пак почукал:

– Кой е?
– Аз.

Нищо. Никакъв отговор. Отново се върнал долу и тогава някой го попитал:
– Я ми кажи, когато отидеш горе, какво казваш?
– Хлопам на врата, отвътре ме питат кой съм и казвам, че съм аз.
– Е, благословени човече, Аз-ът влиза ли някога в рая?

Когато отново похлопал на райските врати и го попитали кой е, той казал:
– Никой не е. Един изтерзан човек, най-последният от всички. Такъв съм.
Тогава раят се отворил и го приели вътре.
цитирай
6. horos - Втората притча не е вярна
23.05.2014 12:36
Навярно е написана от някой християнски проповедник. Раят, истинският РАЙ е само и единствено за АЗове. Човек не може да бъде "изтерзан и най-последен от всички".

И когато запалят светило, не го слагат под крината, а на светилника, и то свети на всички, които са в къщи. Също така нека свети вашата светлина сред хората, за да виждат добрите ви дела…
— Христос в Евангелие от Матея 5:15-16

АЗЪТ е като това светило. Ако АЗ си мисля че съм никой, то щях да си живея животеца, но АЗ СЪМ Хорос и като такъв ще си отида.
цитирай
7. drjeliazkov - Вярно
23.05.2014 13:32
И Е в нас и Е над нас. Не сме още Едно напълно цяло, макар и с частица в нас от Него, защото Пътят към единението Е Процесът на самоосъществяването, според мен.

А за твърдението " Аз произхождам от народ който е подчинил цялото небесно войнство, в това число и първият помощник на бог - Луциферчето." дали ще чуем някаква теза, че ми е интересно?
Поздрави!
цитирай
8. horos - И Е в нас и Е над нас
23.05.2014 13:50
Само това е вярно. Истината е много по-проста, а разните религии са я усложнили до неузнаваемост. Не допускате ли, че боговете са двама?
цитирай
9. kenzovnaks - Бог е във всички нас!
23.05.2014 14:02
Бог е един ! Бог е във вярващите и най-вече в просветлените ! Но най-много е във водачите им !
цитирай
10. horos - Не съм съгласен.
23.05.2014 16:46
Всички убийци в армията на САЩ са вярващи, а папата, пасторите и поповете нямат нищо общо с Бог. Техният Бог е Сатаната. Обама, Меркел и останалите "просветлени" водачи от НАТО също нямат нищо общо с Бог. Турчинов от Украйна е баптистки пастор, а праща войниците да убиват в Източна Украйна. Бог ли иска така? Така че не става. Давай друго мнение.
цитирай
11. drjeliazkov - Дали са двама?
24.05.2014 09:48
Него ми е по-лесно да Го възприема като Един, който Е трима: 1. Създателят (Единият, Единицата от Единният); 2.Пътят (Начинът); 3. Духът (Инструментът).

Иначе сме Двама заедно винаги. Тази двоичност обаче вече предполага и лесно разделяне на две.
Разпадът (разделянето) е по-лесният, по-сладкият процес от Синтеза (съединяването)... Може би затова и за сега само разделяме атомното ядро за енергия. А физиците казват, че синтезът на атомното ядро е по калоричен...


цитирай
12. stoil123ps - Общо взето не е точно така
29.05.2014 22:51
първо- божества има на всички нива, а те са 7
второ- творци на всяко едно ниво творят творби съответстващи на нивото, затова се казва сътворение.
трето-бог е на всякъде, защото са много. конкретно нас ни интересуват двамата. условно, само условно ги наричам христа и антихриста.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: horos
Категория: История
Прочетен: 1663452
Постинги: 275
Коментари: 691
Гласове: 1502
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930